Adinda de Vreede

Adinda de Vreede is remedial teacher, gedragscoach, gezinscoach en speltherapeute.

Adinda de Vreede werkt sinds 1988 in het onderwijs. Tot 2004 was zij werkzaam als klasse leerkracht en remedial teacher in het basisonderwijs. Zij heeft zich in die periode onder andere verdiept in de sociaal-emotionele ontwikkeling van het kind. Zij leidde faalangst-, zelfvertrouwen- en sociale vaardigheid-groepen en behaalde daar goede resultaten mee. In 2002-2003 heeft zij 1 jaar de post-HBO-opleiding voor speltherapeute gedaan. Daarna is zij ook gaan werken als speltherapeute.
Sinds 2005 is zij werkzaam in het middelbaar onderwijs als remedial teacher op een middelbare school. Ze begeleidt kinderen met dyslexie, faalangst, werkhouding- en gedragsproblemen. Daarnaast heeft zij een eigen praktijk in Rolde, waarin zij ouders en kinderen helpt bij opvoeding en andere uitdagingen.

Teken je gesprek is in de praktijk ontstaan. Ze ontdekte dat de gesprekken met de kinderen en jongeren veel effectiever waren wanneer zij de onderwerpen die besproken werden op papier visualiseerde. Ze werd zo enthousiast over het resultaat, dat zij besloot cursussen, workshops en lezingen te geven over deze visuele manier van gespreksvoering. Meer info: www.tekenjegesprek.nl

LinkedIn.picto


Adinda de Vreede is auteur van:

omslag-teken-je-gesprek siteomslag-teken-je-gesprek-over-gedrag siteomslag-teken-je-gesprek-over-werkhouding-siteOmslag Teken je gesprek over gedachten helpende ged vierde druk omslag3 doosje lr helpende.gedachten.voor.volwassenen.pica

 

Winkelwagen
Scroll naar boven