Je bevindt je hier: Home / Over Pica / Bestelinfo / FAQ

Bestelinfo / FAQ

Alle titels van uitgeverij Pica zijn te bestellen op deze site.

Bij je eerste order in onze webshop dien je je eenmalig te registreren. Vergeet niet om op de link in de bevestigingsmail te klikken; de volgende keer kun je dan weer eenvoudig inloggen met je eigen account. Je krijgt dan tevens inzage in je bestelgeschiedenis en kunt zaken als aflever- en/of factuuradres eenvoudig aanpassen.

Bestellingen met een leveradres in Nederland kunnen worden voldaan met iDeal. Je kunt ook kiezen voor een bijgevoegde factuur.
Je bestelling wordt binnen twee werkdagen verzonden.

Bij orders buiten Nederland is betaling met iDeal niet mogelijk. Je ontvangt dan een factuur.

Na het plaatsen van een bestelling via deze site ontvang je een automatisch gegenereerde bevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan deze bevestigingsmail.

Vragen? Bel onze klantenservice: 035 54 295 48 (ma-vri: 9.00-17.00).

 

FAQ

 

Inloggen met mijn account lukt niet/mijn account is geblokkeerd.
Neem contact op met onze Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

Hoe vraag ik een brochure/catalogus aan?
Een papieren versie vraag je hier aan. Je kunt de meest recente brochures en catalogi ook digitaal raadplegen.

Hoe abonneer ik me op jullie nieuwsbrief?
Onderaan de homepage kun je het e-mailadres invullen waarop je onze maandelijkse nieuwsbrief wilt ontvangen. De meest recente nieuwsbrief lees je hier.

Hoe geef ik een kleurvoorkeur van een Tangle door?
In het vak Opmerkingen op de bestelpagina (eerst inloggen) kun je een kleurvoorkeur doorgeven. Dit is enkel mogelijk bij de volgende Tangle-versies: Junior Classic, Textured, Metallic en Metallic Tri-Color. Afhankelijk van de voorraad doen we ons best rekening te houden met jouw voorkeur.

Ik woon niet in Nederland of België, kan ik wel op jullie site bestellen?
Ja, dat kan. Je kunt je order gewoon in onze webshop plaatsen. Onze klantenservice neemt na ontvangst van de order contact met je op.

Ik heb een product besteld dat nog niet is verschenen. Wanneer kan ik het verwachten?
Kijk op de betreffende productpagina op onze site. Daar wordt de verwachte verschijningsdatum weergegeven.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar nog geen bevestiging per mail ontvangen.
Wellicht is de bevestiging in je SPAM-box terechtgekomen?
Als je de order ook niet terugziet in het menu Mijn account > Mijn bestellingen dan is er iets niet goed gegaan. Probeer opnieuw te bestellen of neem contact op met onze Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. , zij helpen je graag verder.

Mijn bestelling is niet correct, of ik wil deze nog aanpassen.
Stuur dan een mail naar onze Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. onder vermelding van je bestelnummer en geef aan wat er niet goed is/wat je wilt aanpassen.

Waar blijft mijn bestelling?
Neem contact op met onze Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Als het een pakketje betreft kunnen we via Track & Trace achterhalen waar jouw bestelling zich zou moeten bevinden.

Ik ben mijn factuur kwijt.
Je kunt een kopie factuur opvragen bij onze Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. onder vermelding van je mailadres en het bestelnummer (zie Mijn account > Mijn bestellingen).

Hoe kan ik een reeds ontvangen bestelling retourneren?
Na ontvangst van je order heb je het recht om binnen 14 kalenderdagen (een deel van) deze order te retourneren. De verzendkosten voor de retourzending betaal je zelf. Retourneren doe je als volgt:
1. Stuur ons een mail onder vermelding van het bestel- of factuurnummer en geef daarin aan welk(e) product(en) je aan ons wilt terugsturen. We stellen het op prijs als je ons daarbij een reden voor retournering kunt geven.
2. Verpak het te retourneren product degelijk en goed beschermd – bij voorkeur in de originele verpakking – en vermeld ook hierbij het bestel- of factuurnummer. Je kunt bijvoorbeeld ook een kopie van de factuur toevoegen.
3. Stuur de retourzending voldoende gefrankeerd naar:

Uitgeverij Pica
T.a.v.: Retourafdeling
Postbus 365
1270 AJ Huizen

Wanneer we de retourzending ontvangen hebben, bevestigen we dit per e-mail. Heb je de order nog niet betaald, dan komt je betalingsverplichting voor het geretourneerde deel van je order te vervallen; je ontvangt hiervoor een creditfactuur. Heb je al wel betaald, dan betalen we je dat deel binnen 14 kalenderdagen terug.

Hoe annuleer ik mijn order van een nog te verschijnen of tijdelijk niet leverbaar product?
Stuur een mail naar onze Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. onder vermelding van het bestelnummer van je order en geef aan welk product je wilt annuleren. Onze klantenservice zal je annulering bevestigen per mail. Als je al hebt betaald (via iDeal), betalen we je het reeds betaalde bedrag binnen 14 kalenderdagen terug.

Hoe kan ik een docentexemplaar aanvragen?
Klik hier.

Hoe dien ik een manuscript bij jullie in?
Klik hier.

Twitter Feed

AngelevdStar Taskforce samenwerking Onderwijs Kinderopvang heeft 13 adviezen geformuleerd voor t kabinet:'Tijd om door te pakken… twitter.com/i/web/status/8…

Retweeted 1 dag geleden via Twitter for iPhone • 18 retweets

Contact

  • Postbus 365, 1270 AJ, Huizen 
  • T +31  (0)35 542 95 48 
  • F +31  (0)35 543 12 70

Winkelwagen

 x 
Totaal: 0.00
Je winkelwagen is leeg